Persbericht: Nieuw programma Theatergroep MeM 2 en 3 november 2012 in première in Ons Gebouw te Bolsward

Bolsward – Het nieuwe Friestalige theaterprogramma “Soer en Swiet” van Theatergroep MeM uit Bolsward, gaat op 2 november a.s. in Ons Gebouw in Bolsward in première, met een tweede voorstelling op 3 november.

Ook zal op 2 november de gelijknamige cd gepresenteerd worden, waarvan de opnames onlangs afgerond zijn.

In 2005 ging hun eerste programma “Wekker wurde” in première en na goede recensies in o.a. de Leeuwarder Courant en het Fries Dagblad, vonden er vele optredens plaats, zowel in als ver buiten de provincie. Na het overlijden van gitarist Ben Sibbald werd even een pas op de plaats gemaakt, maar besloten Marijke Bekema, Wopke IJedema en Hilbrand Adema toch door te gaan.

Dit resulteerde in het liedjestheaterprogramma “Soer en Swiet”: een avondvullend programma vol mooie, ontroerende, grappige en luisterliedjes die vakkundig aan elkaar worden gepraat door Marijke Bekema.

De cd bestaat uit zestien liedjes waar zowel nummers uit het vorige programma als liedjes uit het nieuwe programma op te beluisteren zijn. Alle liedjes zijn eigen composities en voorzien van zelfgemaakte teksten.

Inmiddels is een regisseuse aangetrokken om het drietal van adviezen te voorzien en zijn de repetities in een vergevorderd stadium. Meer informatie is te vinden op de website theatergroepmem.nl

MeM in de studio

MeM in de opnamestudio

Gastenboek
Wij zouden het leuk vinden als u iets in ons gastenboek schrijft!
Naar het gastenboek
Volg ons ook op